joi, 27 martie 2008

i miss me

I miss me.

Imi lipsesc zilele in care radeam cu pofta, cand aveam chef de viata si
cand nimic nu mai putea sa ma doboare.Eram mereu cu zambetul pe buze,
de fapt nici nu stiam cu ce sa mananca viata si ce-i ala un sentiment.
Ce imi placeau zilele in care ieseam cu prietenele mele din copilarie,
si ne certam din fel de fel de motive copilaresti si dupa ne impacam ca
si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Acum m-am maturizat.Multe lucruri s-au intamplat desi nu meritam asta.
Poate am fost facuta sa fiu singura..sau poate nu.Poate merita sa aflu inca
de la o varsta frageda cum e viata,cum sunt pritenii.Cert e ca destinul asa iti
e scris si trebuie sa-l urmezi.Lasa-te dus de val, inchide ochii cand esti trist,
si lasa amintirile sa-ti contureze mintea.Uita ce nu vrei sa mai auzi si sa vezi,si
asculta-ti vocea interioara
.Ce zice?

Niciun comentariu: