luni, 17 martie 2008

hei,tu..iubire.

Te urasc pentru ca te-am iubit asa de mult,
te urasc pentru ca m-ai facut atat de bine sa ma simt,
te urasc pentru ca esti un nebun
te urasc pentru ca nu am cuvinte sa mai spun,
cat de mult te iubesc.

am avut un vis..dar s-a pierdut si el departe.

8 iulie 2007.
o seara calduroasa . eram pe plaja amandoi. mai tii minte? mai tii minte..ca stateam si priveam marea? stelele se oglindeau in apele ei, iar luna ne lumina chipurile 8->
mai stii? cand m-ai luat de mana sa ma conduci acasa..si ma stii cand m-ai sarutat?
cat am tremurat la sarutal tau copile..ma indragostisem pe moment de tine.
Cum sa uiti ca ne vedeam pe ascuns, fara sa stie profa :) fugeam noaptea de acasa sa te vad..fugeam de realitate..sa traiesc visul alaturi de tine.
Stii primul rasarit impreuna? eram pe plaja..aproape dezbracati ..si ne sarutam usor.vantul ne facea trupurile sa tremure, insa caldura trupului tau ma incalzea..erai totul pentru mine.
Si noaptea de 12 iulie cum sa o uit. despartirea de tine..a fost atat de trista. credeam ca nu o sa te mai vad. dar ai venit in Bucuresti dupa mine..of...si seara aia.n-am s-o uit.A fost cel mai frumos lucru  care mi se putea intampla. Te ador.Nu stiu ce faci acum, insa stiu ca existi..mi-e dor de tine.te rog, daca cumva citesti asta..sa dai un semn de viata.abia astept sa te revad ursuletzul meu preferat.

Un comentariu:

didi13 spunea...

hopaaaaaa mah gorgish mah :>:>